Колеги, преди 5 000 км смених много неща по окачването на 156. Сега отново не ми звучи добре по дупките и релсите. Мисля за полиуретанови тампони. Знам че много е дискутирано по този въпрос в сходни теми, но категоричнен извод не намерих. Също така чух, че от полиуретана се разбива рейката, поради това, че там започват да се предават вибрацийте...Някой ако има мнение, да го сподели...
Известие
Collapse
No announcement yet.
полиуретанови тампони
Collapse
X
-
По-здраво, по-твърда возия. Два пъти в годината сваляш да гресираш, иначе скърцаш - Това за полиуретана.
За гумените - преди 200 км сложих ATEC носачи с гумени тампони. Появи се някакво лудо скърцане, след което изчезна, това в рамките на 1 ден. Все още незнам от какво беше!
От тогава, колата е чук - като нова. Няма хлоп, няма троп, няма скръц! Незнам колко ще изкарат - струваха 270 лв. всичките 4 носача.
Моя съвет - Ако имаш пари, слагай TRW. Поне са качество.
Ако не ти се дават много пари - рециклирай с полиуретан.
-
TRW - над 20 000км. нямам проблем. На другата Алфа - пристигна с нови TRW - няма проблем. Третата - от Т&Н кар - първо свалих на горните носачи всичко, намазах със силиконова грес, защото те фабрично не са смазани като TRW-то и над 30 000к. нямам проблемAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщениепо евтино е с полиуретан. поне за горните носачи по добре полиуретан. аз лично не пазя колата и гумените ми ссе разбиваха за 6000 кмAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеКолега през ръцете са ми минали, ТРВ, Феби, Окап и всички са все боклуци. За стаб. Щанга слагах от най-скъпите тампони и за 8к км се скапваха. С полиуретан вече над 20к км не са мръднали.
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеМи не, всичко е чук. А съм с полиуретан не само на стаб. щанга.
Comment
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение...Някой ако има мнение, да го сподели...Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщениеИзпипай го както трябва. Това е варианта, който аз не бих избрал, моят щеше да е нови от пловдивчанина и смяна.
Comment
-
Аз съм с полиуретан, но скоро сменях носач сложих пак полиуретана, но металните втулки в новия носач, трудно влязаха и сега минавам 700км и се разкърцаха, свалих ги пак намазах ги с грес и след 200км пак взе да скърца, особено като стана топло и незнам вече кво да правя, направо се изнервям. Не мога да карам колата една седмица и в събота да я разглобявам да смазвам тампони, то гайки не останаха на амортисьорите вече!Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Цялата предница ми е с полиуретан, от Ферарист, има тема в платени. Доволен съм. Веднъж в годината срещу 50 лв си ги смазвам всички с медна паста на Вюрт.
За шарнирите не ми се говори, защото няма такава здравина. Изпитах доста на гърба си с различни марки ходова част и това се оказа най-добър вариант.
Скърцат от горни носачи и тампони на стаб. щанга. Едва ли ще е скъпо да ги смазваш веднъж годишно. А и моите са от първите, може и да са изпипали нещата.
Не бих заложил 300лв + труд по смяна на незнайна марка. Нервите и времето ми са по-скъпи.
Успех.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от georgi_pg Покажи съобщение... А какъв е този пловдивчанин?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=61242
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеНе бих заложил 300лв + труд по смяна на незнайна марка. Нервите и времето ми са по-скъпи.
Успех.
Ако беше да ме курдисва продавач, не бих се захванал да бъда аз бетатестера, но си има колеги, на които просто е ясно, че може да повярваш.Last edited by Liminat; d.m.y г., 20:43.Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
Comment